Brev:
Bæresele til ryggen
20. november 2009
Alder:
9 mdr.
Bæresele til ryggen
Hej Helen,
Har læst dine svar ang. bæreseler til maven (f.eks babybjörn) og kan forstå at børn højst må sidde der en time dagligt. Nu vil jeg høre, om det også gælder de seler, hvor barnet bæres på ryggen (f.eks Beco el Ergo el. Mei Thai). Her går barnets "numsestøtte" helt ud til knæhaserne. Jeg troede det var det, der gjorde en forskel og gav mindre belastning på rygsøjlen?
Vi er nemlig på udkig efter en bæresele til vandring og det kunne jo godt blive mere end en times tid...
Tak på forhånd!